Aankomst la fresneda

26 mei 2015 - La Fresneda, Spanje

Maandag 25 mei Vanmorgen rustig aan gedaan. We hoeven nog maar 315 km. Dus eerst nog maar eens gedouched.Wat kun je een eigen badkamer dan toch waarderen .
Het is hier nu 14 graden en bewolkt.
Na een heerlijk uitgebreid ontbijt gaan we rond 10.15 uur op weg.
Oja, De auto werd weer voorgereden!,!!!!!
We proberen vandaag naar La fresneda te gaan zonder tol te betalen.
Dus via de n121 naar Zaragoza is 161 km.
Daarna via de autovia- à 68
Autovia is zonder tol, de autopista is met tol.
Onderweg komen we een gewaarschuwd verkeersbord tegen met een koe erin!!
Alleen we zien helemaal geen koeien, ook niet in de wei.
Onderweg is het eerst erg dor om ons heen maar gaande weg komt er meer bos en ook meer bergen.
De camping staat goed aangegeven en rond 14.30 uur rijden we de camping op.
We krijgen eerst een welkome drankje aangeboden en tegelijk vertelt Jet ons over de regels op de camping.
Ook krijgen we een ringband mee met allemaal info hierin. Zoals info van de camping, wandelingen, fietstochten, autotochten en nog restaurant.
Hierna begint het zware werk.de tent opzetten en de auto uitpakken.we moeten hiervoor steeds 150 meter afleggen met een heuvel erin.
We hebben een mooie plaats, kijken zo het dal in.
Na gedane arbeid is het goed rusten en dat hebben we ook wel verdient.
De temperatuur is heerlijk en de zon schijnt.
We hebben de broodjes, slaatje, tomaten en het fruit opgemaakt. Morgen gaan we boodschappen doen.
Om 20.00 uur wordt het kouder en zijn we de tent ingegaan.nu kwam het licht heel goed van pas, en konden we nog even lezen.
Rond 22.30 uur hebben we ons grote luchtbed opgezocht. Buiten stonden de sterren en de maan te stralen.