voorbereiding

6 mei 2015 - La Fresneda, Spanje

Hallo allemaal,

Het leek mij wel een leuk idee om via deze blog jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen tijdens de reis naar Spanje.

De voorbereiding zijn al in volle gang. Inmiddels zijn de campingspullen tevoorschijn gehaald en bekijken we samen wat we mee moeten. Ik heb er een handje van om veel te veel dingen mee te nemen. Nu hebben we straks wel een grote auto maar die hoeft niet tot de nok aan toe vol.

Het is de bedoeling om op eerste pinksterdag om ongeveer 3.30 uur te vertrekken richting Spanje. Inmiddels heb ik verschillende routes uitgeprint en over het geheel genomen is het 1850 km waar we dan tussen de 18 en 22 uur over doen. Dit zonder de  rustpauzes. We bekijken nog even of we via de tolwegen gaan of deze links laten liggen. We verblijven hier tot de 10 of 11 juni.

Sinds gister zijn we er achter gekomen dat we toch veel verder in het binnenland van Spanje zitten dan dat we eerst dachten. We zitten nu ten hoogte van Tarragona aan de kust. Dan moeten wij nog een stuk het binnenland in.

De campingeigenaren Joost en Jet hebben we gister een mail gestuurd en er is nog plaats op de camping. We hoeven alleen maar een mail te sturen om te melden wanneer we aankomen.  www.campinglafresneda.com

De auto- een vw passat halen we zaterdag 23 mei op. Dan gaat onze auto naar Wout waar hij in de schuur komt te staan. Dan kan het inpakken beginnen!!!!

tot de volgende blog.

Groetjes.